
Na prošlom Festivalu estetike s ponosom smo predstavili Klub Abeceda Ljepote, ekskluzivnu zajednicu ljubitelja estetike i zdravog načina života. Članovi kluba uživaju u posebnim pogodnostima partnera, networking događanjima, stručnim razgovorima i jedinstvenim iskustvima osmišljenima za njihovu ljepotu i dobrobit.
U proteklih 8 Festivala imali smo više od sto trideset izlagača iz deset zemalja, više od 50 prezentacija, promocija, panela i predavanja, 25 interaktivnih radionica, 8 master classova, 5 natjecanja u kategoriji make up i nail dizajnu za učenike i profesionalce, master class i radionice izrade vlastitog parfema kao prve i jedinstvene u Hrvatskoj, specijalne make up efekte, prestižnu modnu reviju Talijanske škole mode i dizajna Calegari “ Crno na crno plus dimenzija”.
Magazin “ Abeceda ljepote “ jedini je magazin za estetiku koji donosi ekskluzivu najnovijih estetskih trendova u Hrvatskoj i izvan nje. Prvi brojevi izlaze kao katalog Festivala koji se posjetiteljima dijelio na ulazu. Tijekom korone i ne mogućnosti održavanja javnih eventa, katalog raste u magazin sa sve zanimljivijim temama o estetici. Iza nas je 19izdanih online brojeva. Jubilarni 20. broj prvi puta je u tiskanom obliku a promoviran je na 8. Festivalu estetike sa naslovnicom Prvaka Drame HNK.
Kruna na rad breda Abeceda ljepote, zasigurno je vlastita TV produkcija sa poznatim osobama hrvatske javne scene. Emisija počinje pod nazivom licence Celebrity Makeover by Abeceda ljepote, no nakon dvije sezone rada emisija se rebrendira u Abeceda ljepote a postiže sve veću gledanost na lokalnim televizijama i internet preglednicima.
Iako je završila animalne znanosti, profesionalni put direktorice brenda Draženke Pleško
oduvijek je u estetici. Edukacije u kozmetici završila je u inozemstvu, a u Hrvatskoj su njezini
počeci bili uz tada poznatu doktoricu s kojom je neko vrijeme radila u vlastitim kozmetičko
frizerskim centrima izvan i u Zagrebu. Time stječe veliko iskustvo u svim granama estetike a
nakon puno godina rada dolazi do zasićenja u radu, te se odlučuje sa stranim partnerom napraviti
jedinstveni koncept Festivala estetike a po uzoru na svjetski poznate beauty sajmove.Koncept je
vrlo zahtjevan za organizaciju, cilj je imati nove brendove i njima se posebno posvećuje osobno i
sa svojim timom. Tijekom godina, razvija i svoj online magazin sada priznatu svjetsku publikaciju
za estetsku industriju, te kupuje licencu za emisiju Celebrity Makeover kojim zvijezde hrvatske
estradne scene vodi u poslovne prostore sponzora u promotivne aktivnosti.
Draženka Pleško, posebnu strast razvija prema parfemima te je danas vlasnica svog parfema za
žene. Parfem je cvjetno voćna kombinacija parfemskih nota te kao cjelina čini miris koji odiše
elegancijom i svježinom kojeg rado nosi svaka žena. Nota koja parfem čini posebnim je pupoljak
divlje ribizle a po uzoru na poznate svjetske parfeme.
U svoje slobodno vrijeme Draženka voli otići u šetnju, na plivanje, na kozmetički tretman,
pročitati dobru knjigu. Voli kupovati cipele na visoke pete i parfeme. Najviše voli svoju sestru,
koja joj je mama i sestra i prijateljica. Misli da su u životu najvažniji dobri odnosi i međusobno
povjerenje, te u svom krugu ima vrlo mali broj prijatelja. Za sebe smatra da je vrlo vesela i vedra
iako se to ponekad tako ne čini. Njezina negativna strana je da ne zna oprostiti i lako se uvrijedi.
Posjetiteljima web stranice Abeceda ljepote Draženka poručuje;
” Živimo u neizvjesnim vremenima, u vremenima kada je sve samo novac, kada se vrlo malo
cijeni čovjek i kada nitko nikome ne treba. Nestala je ljubav, rijetki su sretni parovi, sve je instant
ljubav ako i takva uopće postoji. Vrijeme je jedini nepovratni resurs kojeg imamo. Jedino realno
vrijeme je SADA. Zato cijenite vrijeme koje imate jer danas se neće vratiti. I radujte se tom
vremenu, uživajte u dragim ljudima i svemu što vam je dano. Jer najteže je izgubiti pa shvatiti
koliko je vrijedilo” .
Ako želiš dobiti više informacija o našim specijalnim ponudama ispuni sljedeće podatke